Author : nadiah Time : 10/30/2011 09:12:00 PM Comments : 0 Labels :

30 October 2011

Bila Iman Tiada...


Jutaan terima kasih buat semua follower nad or sape2 yg da reading semua luahan rase n pelbagai iktibar yg 
telah dikarangkan di dalam blog Miss Universe ni...
sebelom kite mulekan tajuk yg bru ni..
mrilah same2 kite hayati kate2 ini
:
:
:
”Ada tiga doa yang tak akan ditolak oleh Allah SWT, yakni doa orang tua kepada anaknya, doa orang yang teraniaya, dan doa seorang musafir.” (HR. Abu Hurairah)
Dari Mu’adz bin Jabal Radhiyallahu ‘anhu bahwasanya Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda :
“Artinya : Takutlah kepada doa orang-orang yang teraniyaya, sebab tidak ada hijab antaranya dengan Allah (untuk mengabulkan)”.(Shahih Muslim, kitab Iman 1/37-38)
:
:
:
:
:

Bilamana orang yang yang teraniaya memohon kepada Allah agar membinasakan penganiayanya, maka do’anya dijanjikan oleh Allah akan dikabulkan. Kerana itu, kita wajib takut kepada orang-orang yang teraniaya oleh perbuatan kita. Sebab walaupun mereka tidak mampu membalas kejahatan kita secara langsung, namun do’a mereka akan menjadi senjata yang ampuh untuk menghancurkan kita melalui azab dan siksa yang diturunkan oleh Allah.
:
:
ape yg telah terjd seperti insan seperti ini..
msj2 yg disampaikan berbahasa yg 'indah'
seperti seorang yg berpelajaran...
same2 kite bace mcj yg dihantar ini
:
:
:
First mesej:::::"wei sundal! law da rabax2 je r! muke busterd! nerake sundal what the hell! ea pic ko bnyk r beb! pic ko pkai spageti ko2 ingt aq xd ke hah! ko tgox pe aq wat! Kteowg pown de blog gax! Miss universe?... hahaha HELL UNIVERSE!!! PUKIMAK ARAM JADAH! Anti ko ea! Ko tgu waiting 4 me! haahahaha"

Second MESEJ::::"Cm cntek r! Nanti ko! Vdeo ko slen bju pkai ken dlam nmpak spend..bra gntong ko yg xbsoh pkai ulang2!...ko tgox k!"

SEMUE MESEJ INI DITULIS OLEH SEORANG PELAJAR TINGKATAN 6 SMTJB..dihantar melalui SMS pada 30/10/2011 pada pukul 2.42pm dan 2.44pm 
:
:
:
:
ta usah di nyatakan siapa orgnyer..
suatu hari nanti akan terima balas..
aminn ya allah.

No comments:

Post a Comment